Pogoji poslovanja


1. Upravitelj spletne trgovine

Spletno trgovino, ki deluje na naslovu www.telsat.si upravlja podjetje TELSAT d.o.o., CPB 13, 8280 Brestanica, DŠ: SI63709406.

2. Osnovne zahteve

Prodajalec TELSAT d.o.o. je pravna oseba, ki izstavi račun za naročeni izdelek brez montaže ali pa z montažo, ter pripravi in kupcu odpošlje pošiljko z naročenim blagom ali pa pošiljko oziroma izdelek sam dostavi do stranke in jo pri stranki tudi zmontira.

Kupec je fizična ali pravna oseba, ki je z prodajalcem sklenil kupoprodajno pogodbo ter je pisno ali ustno naročil blago.

Kupec z oddajo naročila, sprejme te prodajalčeve splošne pogoje poslovanja.

Kupec in prodajalec sta se dolžna držati splošnih pravil poslovanja.

Pogodba o naročilu se hrani na sedežu podjetja v pisni obliki in je na voljo samo pooblaščenim uradnim osebam.

Kupec ima pravico, da odstopi od pogodbe v roku 15 dni, od dneva nakupa.

Kupec lahko v 30-tih dneh od odstopa pogodbe, vrne blago nepoškovodano in originalno zapakirano nazaj na sedež podjetja.

3. Naročilo blaga

Izdelke lahko naročite na več načinov in sicer:

- naročilo preko spletne trgovine na naslovu www.telsat.si

- naročilo preko spletne pošte telsat.si@gmail.com

- naročilo na GSM številko 041/625-406

- naročilo na osnovi osebnega stika oziroma dogovora

4. Cene

Vse cene vsebujejo obračunani DDV in so izražene v Evrih. Večinoma izdelke zmontiramo direktno pri stranki doma, torej za potrebe končnega kupca in sicer v stanovanjskih objektih (do 120 m2 bivalne površine) in hišah (do 250 m2 bivalne površine), zato je DDV obračunan po znižani stopnji 9,50 %. Ukolikor končni kupec želi kupiti samo izdelek brez montaže, potem se mu obračuna 22 % DDV.

V primeru potreb za izdajo ponudbe za podjetja ali pravne osebe nas prosim kontaktirajte in poslali vam bomo novo ponudbo z 22 % DDV-jem, oziroma brez DDV-ja za potrebe po 76-a členu. Pri tem naročilu bomo potrebovali vašo davčno številko, ime ter naslov podjetja ali pravne osebe. 

Cene v spletni trgovini veljajo izključno za spletno trgovino in se lahko razlikujejo od cen, ki se jih dogovorimo ob osebnem stiku ali preko telefonske linije.

Pridržujemo si možnost spremembe cene brez predhodne najave in tudi dopuščamo si možnost nenamerne človeške napake pri vnosu podatkov.

5. Plačilo

Plačilo je v praksi možno na več načinov, odvisno od primera ponudbe:

- 100 % plačilo po predračunu, pri večjih zneskih je možen dodatni popust

- 70 % delno plačilo po predračunu  in razlika plačila ob končani montaži pri stranki

- plačilo ob prevzemu blaga po navadni ali hitri pošti

- plačilo ob končani montaži pri stranki

- plačilo ob prevzemu blaga z gotovino ali plačilnimi karticami v Brestanici

6. Pogoji in stroški dostave

Blago, ki je na zalogi v skladišču, bo dostavljeno najkasneje v 5 delovnih dneh od prejema naročila, ukolikor se izdelek pošilja po pošti. Vsa poštnina za artikle ali izdelke poslane po pošti je brezplačna. Poštnino torej vedno krije prodajalec. Končnim kupcem pri katerih je vključena tudi montaža, praviloma ne zaračunavamo posebej še dostave izdelkov in sicer do razdalje 20 km od sedeža podjetja TELSAT d.o.o. Za večje razdalje in za specifična obrtniška dela kot so montaže klima naprav, toplotnih črpalk, garažnih vrat in podobno se glede prevoza in stroškov montaže v oddaljenem kraju pogovarjamo za vsaki posel posebej.

7. Razprodani izdelki

V nekaterih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati ali dobaviti, ker je razprodan in ga trenutno ni na zalogi. Zato vas prosimo za razumevanje. Verjamemo, da boste v naši bogati in razširjeni ponudbi našli podoben izdelek po kvaliteti in ceni, s katerim boste prav tako lahko zadovoljni.Pridržujemo si pravico, da izjemoma odstopimo od izvedbe naročila, če je zaloga naročenega blaga izčrpana, oziroma da se z vami dogovorimo, ali vam blago pošljemo, takoj ko bo spet na zalogi. Prav tako si pridržujemo pravico, da odstopimo od izvedbe naročila, če ugotovimo, da je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih vas bomo o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili po elektronski pošti ali po telefonu.

8. Garancijski pogoji

V primeru višje sile in da bi se morda zgodilo, da bi bila pošiljka po poštni dostavi poškodovana, je kupec ni dolžan prevzeti. Če bi imeli v času garancije, pri normalni uporabi in vzdrževanju izdelka povod za reklamacijo, nas prosim kontaktirajte telefonsko ali po mailu  in skupaj z vašim priloženim originalnim računom, garancijskim listom in opisom reklamacije bomo skušali čimprej rešiti zadevo oziroma odpraviti napako. Garancijska doba začne veljati z dnem nakupa izdelka.

9. Vračila

Kupec ima v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Ur.l. RS, št. 98/2004 z dne 9. 9. 2004) pravico odstopiti od pogodbe v 15 dneh od prejema blaga, in sicer to lahko stori na elektronski naslov telsat.si@gmail.com  ali na poštni naslov prodajalca navedenega na računu , oziroma tako, da vrne prejeto blago na naslov prodajalca, navedenega na računu. Vračilo se lahko nanaša na celotno naročilo ali le na del naročila.

Kupec ni dolžan navesti razloga odstopa od nakupa, vendar mora prejeto blago vrniti nerabljeno in nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini najkasneje v 15 dneh po prejemu pošiljke oziroma potem ko nas pisno obvesti o odstopu od pogodbe. Pošiljki mora priložiti originalni račun in v spremnem pismu navesti tudi številko svojega bančnega računa. Blago po pošti pošlje na naslov prodajalca, navedenega na računu. Prodajalec za vrnjeno blago povrne kupnino.

Kadar kupec odstopi od naročila oziroma pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) neposreden strošek vračila blaga.

10. Reklamacije

Reklamacija lahko zajema poškodovano blago, naprimer  med transportom do kupca, blago z očitno ali proizvodno napako. Lahko pride do reklamacije tudi zaradi kakšne nepredvidene višje sile. Lahko se nanaša na celotno naročilo ali pa le na del naročila.

Morebitne reklamacije sprejemamo v pisni obliki na naslov podjetja ali na elektronski naslov telsat.si@gmail.com. Prosimo, da v sporočilu napišete svoje ime, priimek, naslov, opis okvare in številko bančnega računa.

Poškodovano blago skupaj z računom in navedenim razlogom za reklamacijo prosimo pošljite na naslov prodajalca, navedenega na računu.

Ne sprejemamo pošiljk poškodovanega blaga, poslanih nazaj po povzetju in z odkupnino.

Reklamacije bomo obravnavali v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 15 dneh od prejema pošiljke s poškodovanim blagom. V primeru da bo reklamacija rešena ugodno, vam bomo izdelek zamenjali z novim, če pa to ne bo mogoče, naprimer zaradi razprodanosti izdelka, vam bomo povrnili kupnino. Stroške pošiljanja izdelka, ki je bil reklamiran, prodajalec krije le v primeru ugodne rešitve reklamacije.

11. Varovanje podatkov

Vaši podatki so pri nas računalniško obdelani in varovani v skladu z vsemi veljavnimi predpisi - v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1, Ur.l. RS, št. 94/2007 z dne 16. 10. 2007) in z drugimi veljavnimi predpisi v EU.

Osebne podatke kupcev in uporabnikov naše spletne trgovine uporabljamo le v obsegu, ki je nujen za nemoteno izvedbo naročila. Osebnih podatkov kupcev in uporabnikov naših spletnih strani v nobenem primeru ne bomo delili s tretjimi ali nepooblaščenimi osebami.

Oddaja vašega naročila v spletni trgovini pomeni, da se strinjate, da TELSAT d.o.o. obdeluje vaše osebne podatke, potrebne za nemoteno izvedbo naročila, v skladu z veljavnimi predpisi o varstvu osebnih podatkov.

Kupec soglaša, da mu lahko občasno pošljemo informativni material. Na vaš elektronski naslov boste prejemali samo obvestila o vašem naročilu in o novostih v ponudbi. V primeru, da obvestil ne želite več prejemati, nas o tem prosimo obvestite na naš e-poštni naslov telsat.si@gmail.com in čimprej bo možno vas bomo izbrisali iz sistema.


TELSAT d.o.o. si pridržuje pravico do sprememb in prilagoditev Splošnih pogojev poslovanja.